“Ψαλίδι” στα εισιτήρια του τελικού από την ΕΠΟ

Όσο και αν "γκρινιάξουν" οι φιναλίστ, ο αριθμός των εισιτηρίων δεν πρόκειται να φτάσει στα επίπεδα του τελικού του 2014...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι πρώτες σκέψεις για το πως θα διεξαχθεί ο τελικός του Κυπέλλου μεταξύ της ΑΕΚ και του ΠΑΟΚ έχουν ήδη κατατεθεί ενώ έχουν παρθεί και οι πρώτες αποφάσεις.

Η πρώτη εξ’ αυτών αφορά τον αριθμό των εισιτηρίων που θα δοθεί στις δύο ομάδες προς διάθεση. Η πρόθεση που υπάρχει αυτήν την ώρα και με την οποία συμφωνεί και η κυβέρνηση, είναι να δοθούν λιγότερα από 20.000 εισιτήρια σε κάθε φιναλίστ.

Αυτό θα επιτρέψει στην ΕΛΑΣ να οργανωθεί καλύτερα και να ελέγξει πιο αποτελεσματικά τον κόσμο, κάτι που απέτυχε να κάνει στο αντίστοιχο περσινό παιχνίδι του Βόλου, στο οποίο έγινε ένας πραγματικός χαμός με σοβαρά επεισόδια.

Όσο λοιπόν και αν “γκρινιάξουν” οι φιναλίστ, ο αριθμός των εισιτηρίων δεν πρόκειται να φτάσει στα επίπεδα του τελικού του 2014, όταν Παναθηναϊκός και ΠΑΟΚ πήραν από 25.000 μαγικά χαρτάκια.Πηγή: filathlos.gr 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.