Δεν τα κατάφεραν στην πρεμιέρα τους στον δεύτερο όμιλο του ολυμπιακού τουρνουά του Μπιτς Βόλεϊ η Μαρία Τσιαρτσιάνη και η Βίκυ Αρβανίτη.Το ελληνικό δίδυμο ηττήθηκε με 2-0 σετ από την Ελβετία και βρίσκεται στην τελευταία θέση του ομίλου.Το ελβετικό δίδυμο καθάρισε γρήγορα το πρώτο σετ με 21-13. Πάλεψαν οι ελληνίδες στο δεύτερο σετ δεν κατάφεραν ωστόσο να διατηρήσουν το προβάδισμά τους και τελικά ηττήθηκαν με 21-19.Τα κορίτσια μας αντιμετωπίζουν τη Δευτέρα στις 18:30 τις Βάσινα και Βοζάκοβα από τη Ρωσία, νούμερο 23 στην παγκόσμια κατάταξη.Οι Ρωσίδες το πρωί του Σαββάτου έκαναν την έκπληξη, κερδίζοντας το δίδυμο της Κίνας, νούμερο 2 στην παγκόσμια κατάταξη και ασημένιες Ολυμπιονίκες στο Πεκίνο το 2008, με 2-1 σετ.
Πρεμιέρα με ήττα στο Μπιτς Βόλεϊ
Δεν τα κατάφεραν στην πρεμιέρα τους στον δεύτερο όμιλο του ολυμπιακού τουρνουά του Μπιτς Βόλεϊ η Μαρία Τσιαρτσιάνη και η Βίκυ Αρβανίτη... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ