Τον πρώτο του βαθμό στο Champions League πήρε ο Ολυμπιακός που ήρθε ισόπαλος 2-2 με τη φιναλίστ του περσινού τελικού της διοργάνωσης, Τότεναμ. Οι «ερυθρόλευκοι» αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ με 0-2 (26′ πεν, Κέιν, 30′ Μόουρα), δεν τα παράτησαν. Έπαιξαν πολύ καλό ποδόσφαιρο και μείωσαν αρχικά στο 44′ με τον Ποντένσε και ο Βαλμπουενά με πέναλτι στο 54′ διαμόρφωσε το τελικό 2-2. Οι Πειραιώτες είχαν δοκάρι στο 19′ με τον Γκερέρο.
Πολύ σκληρός για να πεθάνει ο Ολυμπιακός – Αν και βρέθηκε να χάνει 0-2 από την Τότεναμ κατάφερε να πάρει την ισοπαλία
Ο Ολυμπιακός έδειξε χαρακτήρα κόντρα στην περσινή φιναλίστ του Τσάμπιονς Λιγκ...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ