Πήγαν για paintball οι λάτιν του Ολυμπιακού

Την ευκαιρία να περάσουν ώρες ξεγνοιασιάς είχαν οι λάτιν παίκτες του Ολυμπιακού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την ευκαιρία να περάσουν ώρες ξεγνοιασιάς είχαν οι λάτιν παίκτες του Ολυμπιακού. 

Συγκεκριμένα, οι Γκιγέρμε, Ναουέλ, Ζοσέ Σα και Γκερέρο πήγαν για paint-ball και πόζαραν φορώντας την απαραίτητη… περιβολή και με τα όπλα τους ανά χείρας.

Πηγή ρεπορτάζ: Filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.