Άρχισαν τα… όργανα λίγες ώρες πριν από τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδας. Σύμφωνα με πληροφορίες, λίγο μετά τις 2 τα ξημερώματα, περίπου 15 άτομα, που επέβαιναν σε μοτοσυκλέτες μικρού κυβισμού, πέταξαν δυναμιτάκια έξω από το ξενοδοχείο, όπου διαμένει η αποστολή του ΠΑΟΚ.Οι εκρήξεις ήταν μικρής ισχύος και ελάχιστα μέλη της αποστολής τις αντιλήφθηκαν, με τους περισσότερους να το πληροφορούνται όταν ξύπνησαν.Πηγή: filathlos.gr
Πέταξαν δυναμιτάκια στο ξενοδοχείο του ΠΑΟΚ
Άρχισαν τα… όργανα λίγες ώρες...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ