Παναθηναϊκός: Κρούσμα κορονοϊού πριν από το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό

Τα αποτελέσματα των τεστ κορονοϊού, στα οποία υποβλήθηκαν άπαντες...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τα αποτελέσματα των τεστ κορονοϊού, στα οποία υποβλήθηκαν άπαντες στον Παναθηναϊκό χθες Τρίτη (2/2) ενόψει του ντέρμπι «αιωνίων» στο ΣΕΦ έδειξαν πως ένα μέλος του “staff” των «πρασίνων» έχει προσβληθεί από κορονοϊό. Η ΚΑΕ υπέβαλλε εκ νέου σε τεστ κορονοϊού σήμερα Τετάρτη (3/2) τους παίκτες, το προπονητικό team και όλα τα υπόλοιπα μέλη του “staff”. Τα αποτελέσματα ήταν αρνητικά. Σε καραντίνα βρίσκεται ήδη από χθες το μέλος του “staff” των «πρασίνων» που έχει προσβληθεί από κορονοϊό.

Στη σχετική ανακοίνωση της ΚΑΕ Παναθηναϊκός αναφέρεται:

«Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός ΟΠΑΠ ανακοινώνει ότι στον πρώτο έλεγχο για COVID-19 που διενεργήθηκε χθες εν όψει του αγώνα με τον Ολυμπιακό ένα μέλος του σταφ διεγνώσθη θετικό στον κορωνοϊό.

Τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας μας υποβλήθηκαν σήμερα σε νέα τεστ και τα αποτελέσματά τους ήταν όλα αρνητικά.

Η ομάδα θα συνεχίσει το απόγευμα την προετοιμασία της για την αναμέτρηση της Παρασκευής (5/2) με τον Ολυμπιακό ακολουθώντας το προβλεπόμενο υγειονομικό πρωτόκολλο».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.