«Πάλι καλά που υπάρχει ο Διαμαντίδης»

Το… καπέλο του στον Δημήτρη Διαμαντίδη έβγαλε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, πρόεδρος του... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Πάλι καλά που υπάρχει ο Διαμαντίδης»

Το… καπέλο του στον Δημήτρη Διαμαντίδη έβγαλε ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος, πρόεδρος του Παναθηναϊκού, μετά την πρώτη νίκη της ομάδας του στην σειρά των τελικών της Α1.

«Ευτυχώς που υπάρχει ο Διαμαντίδης», ήταν η μοναδική δήλωση του Γιαννακόπουλου, ο οποίος μετά το τέλος του αγώνα πήγε στα αποδυτήρια της ομάδας του για να δώσει συγχαρητήρια στους παίκτες και το τεχνικό επιτελείο των «πρασίνων» για την νίκη.

Πηγή: pamesports.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.