Άνοιξε το σκορ ο ΠΑΟΚ στον τελικό Κυπέλλου εναντίον του Ολυμπιακού με πέναλτι του Βιεϊρίνια στο 36ο λεπτό της αναμέτρησης.
Ο Σβαμπ μετά το λάθος γύρισμα του Σεμέδο έκλεψε την μπάλα και ο Εμβιλά τον βρήκε στο πόδι με τον διαιτητή να δείχνει το σημείο του πέναλτι και τον Πορτογάλο να ανοίγει το σκορ για τον ΠΑΟΚ.
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ