Τη δεύτερη σερί εντός έδρας νίκη του πέτυχε ο Ολυμπιακός, ο οποίος υπέταξε με 2-1 τον Λεβαδειακό, στο τρίτο χρονικά ματς της 11ης αγωνιστικής της Super League. Ο Ζιλέ άνοιξε το σκορ στο 43΄, ισοφάρισε ο Γιακουμάκης στο 68΄, αλλά στο 84΄ ο Κούτρης χάρισε το «τρίποντο» στους γηπεδούχους.
Ολυμπιακός – Λεβαδειακός 2-1 (ΤΕΛΙΚΟ)
Τη δεύτερη σερί εντός έδρας νίκη του πέτυχε ο Ολυμπιακός, ο οποίος υπέταξε με 2-1 τον Λεβαδειακό,
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ