Εφιαλτικό ήταν το πρώτο ημίχρονο στο ΣΕΦ για τον Ολυμπιακό, ο οποίος πήγε στα αποδυτήρια στο -16 στην αναμέτρηση με την Μπασκόνια (31-47). Οι “ερυθρόλευκοι” χρειάζονται ένα θαύμα στο δεύτερο μέρος αν θέλουν να διεκδικήσουν τη νίκη.
Ολυμπιακός-Μπασκόνια 31-47 (ΗΜ.)
Εφιαλτικό ήταν το πρώτο ημίχρονο στο ΣΕΦ για τον Ολυμπιακό, ο οποίος πήγε στα...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ