Ολυμπιακός-Μπασκόνια 31-47 (ΗΜ.)

Εφιαλτικό ήταν το πρώτο ημίχρονο στο ΣΕΦ για τον Ολυμπιακό, ο οποίος πήγε στα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Εφιαλτικό ήταν το πρώτο ημίχρονο στο ΣΕΦ για τον Ολυμπιακό, ο οποίος πήγε στα αποδυτήρια στο -16 στην αναμέτρηση με την Μπασκόνια (31-47). Οι “ερυθρόλευκοι” χρειάζονται ένα θαύμα στο δεύτερο μέρος αν θέλουν να διεκδικήσουν τη νίκη. 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.