Ολυμπιακός: Αποθέωση στο ΣΕΦ για τους θριαμβευτές του ΟΑΚΑ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σχεδόν δύο ώρες μετά το τέλος του ντέρμπι στο ΟΑΚΑ, η αποστολή του Ολυμπιακού έφτασε στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας.

Εκεί την υποδέχθηκαν αρκετοί οπαδοί, που άναψαν καπνογόνα και πανηγύρισαν την άνετη επικράτηση επί του «αιώνιου» αντιπάλου, για να δείξουν την υποστήριξή τους στον Γιώργο Μπαρτζώκα, τους συνεργάτες και τους αθλητές του.

πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.