Χωρίς νικητή έληξε η αναμέτρηση που «άνοιξε την αυλαία» της 26ης αγωνιστικής της Super League, καθώς ΠΑΣ Γιάννινα και Ξάνθη αναδείχθηκαν ισόπαλοι 1-1 στους «Ζωσιμάδες». Η ακριτική ομάδα προηγήθηκε με τον Βασιλακάκη στο 60΄, αλλά ο «Άγιαξ της Ηπείρου» έσωσε την παρτίδα και πήρε τον βαθμό με το γκολ του Ζάιρο στις καθυστερήσεις (90+1΄). Αξίζει να σημειωθεί ότι η Ξάνθη τελείωσε τον αγώνα με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Λισγάρα με 2η κίτρινη κάρτα στις καθυστερήσεις (90+4΄).
Ο Ζάιρο έσωσε την παρτίδα για τον ΠΑΣ στο 94′
Χωρίς νικητή έληξε η αναμέτρηση που «άνοιξε την αυλαία» της 26ης αγωνιστικής της Super League, καθώς ΠΑΣ Γιάννινα και Ξάνθη...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ