“Αν δε βρεθεί κάποιος απ τους “Σωτήρες” να βάλει τα λεφτά, ας πέσει. Εμείς πάλι Παναθηναϊκοί θα είμαστε στη λεωφόρο. Άντε πια ….”, έγραψε πριν από λίγο ο Γιώργος Βουλγαράκης σχολιάζοντας την οικονομική κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει ο Παναθηναϊκός.
Ο Βουλγαράκης twittάρει για ΠΑΟ!
Δείτε τι γράφει ο Γιώργος Βουλγαράκης στο Twitter για την αγαπημένη του ομάδα τον Παναθηναϊκό...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ