O Βέλγος Κοέν Ναρτ πρώτος στον Μαραθώνιο ανδρών

Κατά την 6η και τελευταία ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου στο Βερολίνο...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

O Κοέν Ναρτ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο Μαραθώνιο ανδρών κατά την 6η και τελευταία ημέρα του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος στίβου στο Βερολίνο. Ο Βέλγος δρομέας τερμάτισε σε 2:09:51 που είναι νέο ρεκόρ αγώνων, με δεύτερο τον Ελβετό Ταντέσε Αμπραχάμ με 2:09:51 και τρίτο τον Ιταλό Γιασίν Ραχίκ με 2:12:09 και νέο ατομικό ρεκόρ.

Πηγή: ΑΠΕ- ΜΠΕ

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.