Η Ξάνθη προκρίθηκε στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας, παρά την ήττα 2-1 στο Ηράκλειο από τον ΟΦΗ, στον δεύτερο αγώνα μεταξύ τους αγώνα για τη φάση των «16» της διοργάνωσης, αφού είχε επικρατήσει 1-0 στην πρώτη αναμέτρηση στα «Πηγάδια». Ο ΟΦΗ προηγήθηκε 2-0 με τέρματα του Χαντί στο 21′ και του Βουό στο 66΄, αλλά η Ξάνθη μείωσε σε 2-1 με εκπληκτικό μακρινό σουτ του Λουσέρο στο 76΄ που της χάρισε την πρόκριση στην οκτάδα. Το ακριτικό συγκρότημα, στην επόμενη φάση θα αντιμετωπίσει τον ΠΑΟΚ.
Ο Λουσέρο έστειλε την Ξάνθη στα προημιτελικά του κυπέλλου
Η Ξάνθη προκρίθηκε στα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ