Ο Αντετοκούνμπο αποκάλυψε την ώρα του… ραντεβού στα Σεπόλια

Είχαν δεσμευτεί ότι θα φέρουν το πρωτάθλημα του NBA στα Σεπόλια και το κάνουν πράξη...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Είχαν δεσμευτεί ότι θα φέρουν το πρωτάθλημα του NBA στα Σεπόλια και το κάνουν πράξη. Τα αδέλφια Αντετοκούμπο έδωσαν ραντεβού με τους νεαρούς θαυμαστές τους αλλά και με όλους τους fans στην παλιά τους γειτονιά, εκεί απ’ όπου ξεκίνησε το όνειρο τους.

Σε ανάρτησή του στο Twitter o “Greek Freak” ανακοίνωσε πως αύριο Τρίτη στις 20.00 θα βρεθούν στο ανοικτό γήπεδο του Τρίτωνα για να χαρίσουν μαγικές στιγμές σε μικρούς και μεγάλους.

Δείτε την ανάρτηση:

Παράλληλα ο ηγέτης των Μπακς απηύθυνε θερμή παράκληση σε όσους πάνε, να φορούν οπωσδήποτε τις μάσκες τους, προκειμένου όσοι παρευρεθούν να προφυλαχθούν όσο το δυνατόν περισσότερο από τον κορονοϊό.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.