Νικητής ο Εργοτέλης στο ντέρμπι της Κρήτης

Μετά από ένα εξαιρετικό ματς στο Παγκρήτιο, ο Εργοτέλης νίκησε 3-2 τον ΟΦΗ για την 23η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά από ένα εξαιρετικό ματς στο Παγκρήτιο, ο Εργοτέλης νίκησε 3-2 τον ΟΦΗ για την 23η αγωνιστική της Σούπερ Λίγκας. Οι γηπεδούχοι, που αγωνίζονταν με δέκα παίκτες από το 24′, λόγω αποβολής του Γκέντσογλου, είχαν για σκόρερ τους Μπόε-Καν (23′), Τζίλας (31′), Γκορκς (36′), ενώ για τους φιλοξενούμενους τα γκολ πέτυχαν οι Μακρής (33′), Μερεμπασβίλι (68′).

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.