Να ανοίξουν τα τηλέφωνα Κομίνη, Στυλιαρά και Σαραϊδάρη σκέφτεται να ζητήσει η ΑΕΚ

Στην ΑΕΚ υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα ότι τα πρωτοφανή για τον χώρο του ποδοσφαίρου περιστατικά στο ντέρμπι της Τούμπας θα οδηγήσουν από μόνα τους στην δικαίωση της ομάδας και στην τιμωρία του ΠΑΟΚ.

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην ΑΕΚ υπάρχει απόλυτη βεβαιότητα ότι τα πρωτοφανή για τον χώρο του ποδοσφαίρου περιστατικά στο ντέρμπι της Τούμπας θα οδηγήσουν από μόνα τους στην δικαίωση της ομάδας και στην τιμωρία του ΠΑΟΚ.

Ωστόσο, παρότι για την τύχη του αγώνα δεν υπάρχει ο παραμικρός προβληματισμός, οι άνθρωποι της Ένωσης δεν έχουν… χωνέψει ακόμη αυτό που συνέβη το βράδυ της Κυριακής στο ντέρμπι και αφορά την απόφαση του Γιώργου Κομίνη να μετρήσει το γκολ του ΠΑΟΚ στα αποδυτήρια, δύο ώρες αφότου το είχε ακυρώσει μέσα στον αγωνιστικό χώρο!

Στην κιτρινόμαυρη ΠΑΕ είναι πεπεισμένοι ότι αυτή η περίεργη απόφαση του διαιτητή της αναμέτρησης ήταν αποτέλεσμα ψυχολογικής πίεσης και πιστεύουν ότι θα πρέπει να διερευνηθεί σε βάθος πώς αυτή του ασκήθηκε.

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες, στην ΑΕΚ σκέφτονται το ενδεχόμενο να ζητήσουν από τις αρμόδιες αρχές να ανοίξουν τα τηλέφωνα του διαιτητή Κομίνη, του τέταρτου διαιτητή Δημήτρη Στυλιαρά, αλλά και του πρώην διαιτητή και νυν παράγοντα του ΠΑΟΚ Δημήτρη Σαραϊδάρη, για το διάστημα απ’ τη στιγμή που οι διαιτητές έφυγαν για τ’ αποδυτήρια μέχρι την οριστική διακοπή του αγώνα…

Πηγή: Filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.