Με αυτή την ποινή κινδυνεύει ο Ολυμπιακός

Οι παράγοντες του Ολυμπιακού αποφάσισαν να μην βγει η ομάδα από τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Οι παράγοντες του Ολυμπιακού αποφάσισαν να μην βγει η ομάδα από τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ για το β’ μέρος του ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας με τον Παναθηναϊκό.

Αυτό επιφέρει τιμωρία από έναν έως έξι βαθμούς στο πρωτάθλημα.

Η αποστολή των ερυθρόλευκων αποχώρησε νωρίς από το ΟΑΚΑ, καθώς το πούλμαν έφυγε από τις εγκαταστάσεις την ώρα που οι παίκτες του “τριφυλλιού” έκαναν ζέσταμα για το Β’ μέρος του ντέρμπι αιωνίων.Πηγή: Filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.