Μαρσέλο: Το αποθεωτικό μήνυμα του «θρύλου» για την παρουσίασή του από τον Ολυμπιακό

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Μαρσέλο έστειλε το δικό του μήνυμα έπειτα από την παρουσίαση του από τον Ολυμπιακό στο «Γ. Καραϊσκάκης»

Ο Βραζιλιάνος σούπερ σταρ έκλεισε τη μέρα της παρουσίασής του με ένα μήνυμα που ανέβηκε στα Social Media της «ερυθρόλευκης» ΠΑΕ.

«Γεια σε όλους. Είμαι πολύ χαρούμενος που φοράω αυτήν τη φανέλα. Ήταν μια απίστευτη υποδοχή. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος και ελπίζω να δώσω τα πάντα για να βοηθήσω να κερδίσουμε τίτλους με αυτόν τον τεράστιο σύλλογο. Σας ευχαριστώ πολύ όλους. Πάμε, Ολυμπιακέ», δήλωσε ο Βραζιλιάνος, με την τελευταία φράση στα ελληνικά.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.