Μανωλάς: Δεν έχει τελειώσει τίποτα

Μετά από τη νίκη της ΑΕΚ επί του Ατρόμητου ο Στέλιος Μανωλάς μίλησε για την ανάληψη της... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά από τη νίκη της ΑΕΚ επί του Ατρόμητου ο Στέλιος Μανωλάς μίλησε για την ανάληψη της τεχνικής ηγεσίας της «Ένωσης» και τόνισε ότι η ευθύνη είναι μεγάλη.

«Κρίμα που αγωνιστήκαμε σε άδειο γήπεδο. Έγινε ένα πολύ καλό παιχνίδι, είχαμε από το πρώτο λεπτό την πρωτοβουλία των κινήσεων. Θα μπορούσαμε να έχουμε πετύχει και άλλα γκολ, αλλά ο Ατρόμητος είναι καλή ομάδα. Δεν έχει τελειώσει τίποτα, θα δούμε την Τρίτη», ανέφερε στην κάμερα του ΟΤΕ για τη νίκη.

Διαβάστε τη συνέχεια στο pamesports.gr

 

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.