Ligue 1: Υποβιβάστηκε η Σεντ Ετιέν – Εισβολή οπαδών μετά τη λήξη του αγώνα

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ
Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Σεντ Ετιέν υποβιβάστηκε στη Ligue 2 χάνοντας στα πέναλτι από την Οσέρ, με τους οπαδούς της να ξεσπούν και να εισβάλουν στον αγωνιστικό χώρο του “Geofreoy-Guichard” μετά τη λήξη του αγώνα.

Μάλιστα δεν έμειναν εκεί, καθώς εκτόξευσαν δεκάδες καπνογόνα και φωτοβολίδες προς σε κάθε κατεύθυνση, με τους ποδοσφαιριστές των δύο ομάδων να τρέχουν πανικόβλητοι στη φυσούνα.

Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που βλέπουμε εκτεταμένα επεισόδια στη Γαλλία τα τελευταία χρόνια, με αναμετρήσεις ομάδων όπως η Λιόν, η Μαρσέιγ και η Νις να έχουν στιγματιστεί και αυτές από αντίστοιχα περιστατικά.

πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.