Στη δεύτερη του ήττα για φέτος υποχρέωσε ο Λεβαδειακός τον Παναθηναϊκό. Με γκολ του Πασχάλη Μελισσά στο 83΄ η ομάδα της Βοιωτίας κέρδισε τον Παναθηναϊκό με 1-0, στο τελευταίο χρονικά σημερινό παιχνίδι της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκας.
Λεβαδειακός-Παναθηναϊκός 1-0
Δεύτερη ήττα για φέτος
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ