Λευκή ισοπαλία για Ξάνθη και Ολυμπιακό στα Πηγάδια

Ισόπαλη χωρίς τέρματα ολοκληρώθηκε η αναμέτρηση της Ξάνθης με τον Ολυμπιακό στα Πηγάδια...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ισόπαλη χωρίς τέρματα ολοκληρώθηκε η αναμέτρηση της Ξάνθης με τον Ολυμπιακό στα Πηγάδια, στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για τη φάση των «16» του κυπέλλου Ελλάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» μπορεί να μην ήταν αποτελεσματικοί, αλλά έχουν προβάδισμα πρόκρισης, καθώς η ρεβάνς είναι προγραμματισμένη για τις 22/1 στο «Γ. Καραϊσκάκης».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.