Ισόπαλη χωρίς τέρματα ολοκληρώθηκε η αναμέτρηση της Ξάνθης με τον Ολυμπιακό στα Πηγάδια, στον πρώτο μεταξύ τους αγώνα για τη φάση των «16» του κυπέλλου Ελλάδας. Οι «ερυθρόλευκοι» μπορεί να μην ήταν αποτελεσματικοί, αλλά έχουν προβάδισμα πρόκρισης, καθώς η ρεβάνς είναι προγραμματισμένη για τις 22/1 στο «Γ. Καραϊσκάκης».
Λευκή ισοπαλία για Ξάνθη και Ολυμπιακό στα Πηγάδια
Ισόπαλη χωρίς τέρματα ολοκληρώθηκε η αναμέτρηση της Ξάνθης με τον Ολυμπιακό στα Πηγάδια...
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ