Λάσο: Κάναμε καλή δουλειά στην επίθεση

«Στην άμυνα κάναμε κάποια λάθη στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο μέρος ήμασταν πολύ καλύτεροι και κυριαρχήσαμε»...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στην πολύ καλή δουλεία που έκανε η Ρεάλ Μαδρίτης στην επίθεση αναφέρθηκε ο προπονητής της, Πάμπλο Λάσο μετά το παιχνίδι κόντρα στον Ολυμπιακό (94-78). «Επιθετικά κάναμε καλή δουλειά για 40′. Κυκλοφορήσαμε καλά την μπάλα, μπήκαμε μέσα, είχαμε διεισδύσεις, βρήκαμε την έξτρα πάσα και είχαμε καλά ποσοστά», δήλωσε ο Πάμπλο Λάσο για να συμπληρώσει:

«Στην άμυνα κάναμε κάποια λάθη στο πρώτο ημίχρονο, αλλά στο δεύτερο μέρος ήμασταν πολύ καλύτεροι και κυριαρχήσαμε. Πάντα μια διπλή εβδομάδα είναι δύσκολη για κάθε ομάδα. Όμως, μπορέσαμε να κάνουμε ένα καλό δεύτερο μισό στην Γκραν Κανάρια και ένα καλό ματς σήμερα. Είμαι χαρούμενος και με τις δύο νίκες».Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.