Κορονοϊός: “Λουκέτο” στο πρωτάθλημα του βόλεϊ

Την αναβολή της Volley League αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΑΠ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την αναβολή της Volley League αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΑΠ. Όπως ανακοινώθηκε, το πρωτάθλημα θα βάλει «λουκέτο» μέχρι τις 22 Μαρτίου, λόγω της εξάπλωσης του κορονοϊού. Τότε θα υπάρξει νέα συνεδρίαση για επανεκτίμηση της κατάστασης. Σημειώνεται ότι σχετικό αίτημα είχε καταθέσει και ο ΠΑΣΑΠ την Τετάρτη.

Η ανακοίνωση της ΕΣΑΠ αναφέρει:

«Το Δ.Σ. της ΕΣΑΠ μετά από τη σημερινή συνεδρίαση μέσω τηλεδιάσκεψης αποφάσισε την αναστολή του πρωταθλήματος της Volley League μέχρι και τις 22 Mαρτίου 2020, οπότε και θα συνεδριάσει ξανά για να επανεκτιμήσει την κατάσταση όπως αυτή καθημερινά διαμορφώνεται λόγω της πανδημίας του COVID-19».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.