Καβαλιάουσκας: Πέρυσι αισθανθήκαμε ότι μας λήστεψαν στο ΟΑΚΑ

Η περσινή ήττα από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ και ο τρόπος με τον οποίον σημειώθηκε ακόμα δεν έχει ξεχαστεί στο Κάουνας...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η περσινή ήττα από τον Παναθηναϊκό στο ΟΑΚΑ και ο τρόπος με τον οποίον σημειώθηκε ακόμα δεν έχει ξεχαστεί στο Κάουνας. Λίγη ώρα μετά το τέλος της αναμέτρησης και ο Αντάνας Καβαλιάουσκας μίλησε στην κάμερα της Nova και αναφέρθηκε στο αντίστοιχο περσινό παιχνίδι, κάνοντας λόγο για κλοπή…

«Πέρυσι αισθανθήκαμε ότι μας λήστεψαν με κάποια μη σφυρίγματα, αλλά φέτος πετύχαμε μία ιστορική νίκη», είπε ο έμπειρος φόργουορντ της Ζάλγκιρις. «Ο Παναθηναϊκός είναι μία πάρα πολύ καλή ομάδα και πιστεύω ότι θα βρει το δρόμο του. Ξέραμε τι να ρισκάρουμε. Μας τιμώρησαν κάποιες φορές αλλά αυτό κάνουν οι μεγάλες ομάδες. Εμείς όμως μείναμε πιστοί στο πλάνο μας και πήραμε τη νίκη», συμπλήρωσε ο Καβαλιάουσκας.Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.