Καλλονή-Εργοτέλης 2-0

Νικηφόρο ήταν το πρώτο παιχνίδι της Καλλονής στη φυσική της έδρας μετά από περίπου 15 μήνες μακριά από αυτή... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καλλονή-Εργοτέλης 2-0

Νικηφόρο ήταν το πρώτο παιχνίδι της Καλλονής στη φυσική της έδρας μετά από περίπου 15 μήνες μακριά από αυτή. Το γκολ του Καλτσά στο 43΄ και του Γιορέντε στο 89΄ χάρισαν την πρώτη νίκη στο πρωτάθλημα στην ομάδα της Λέσβου κόντρα στον Εργοτέλη με 2-0, στο πλαίσιο της 2ης αγωνιστικής της Σούπερ Λίγκας. Από το 78΄ οι Κρητικοί έπαιζαν με 10 παίκτες λόγω αποβολής του Μεγί με δεύτερη κίτρινη κάρτα.

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.