Ισόπαλο χωρίς τέρματα το ντέρμπι στο ΟΑΚΑ

Χωρίς νικητή και γκολ τελείωσε το ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής των play offs της Super League ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον ΠΑΟΚ στο Ολυμπιακό Στάδιο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Χωρίς νικητή και γκολ τελείωσε το ντέρμπι της 5ης αγωνιστικής των play offs της Super League ανάμεσα στην ΑΕΚ και στον ΠΑΟΚ στο Ολυμπιακό Στάδιο. Οι δύο ομάδες τελείωσαν το ματς με 10 παίκτες. Στο 32΄ ο Τζαβέλλας αντίκρισε την κόκκινη κάρτα του Κομίνη, ενώ στο 49΄ το δρόμο προς τα αποδυτήρια πήρε και ο Πέκχαρτ (2η κίτρινη).

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.