Ο Αριέλ Ιμπαγάσα ήταν ο μαέστρος του Ολυμπιακού στη νίκη επί της Βέροιας και στις δηλώσεις του υπογράμμισε υπογράμμισε ότι είναι δύσκολο το πρωτάθλημα.«Είναι πολύ σημαντικό που αρχίσαμε με νίκη», τόνισε ο Αργεντινός μέσος των πρωταθλητών και πρόσθεσε: «Είναι δύσκολο πρωτάθλημα, ελπίζουμε να πάμε καλά, δεν θα είναι εύκολο, αλλά είναι θετικό πως μπήκαμε με το δεξί. Το β’ μέρος ήταν πιο δύσκολο, ο αντίπαλος προσπάθησε για την ισοπαλία και έτσι έπρεπε να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Πρέπει να μάθουμε να είμαστε συγκεντρωμένοι. Έκανα μια πολύ καλή προετοιμασία, ίσως είναι η τελευταία μου σεζόν και θέλω να την απολαύσω. Θέλω να βοηθήσω και είμαι στη διάθεση του προπονητή». Πηγή: pamesports.gr
Ιμπαγάσα: Δύσκολο το πρωτάθλημα
Ο Αριέλ Ιμπαγάσα ήταν ο μαέστρος του Ολυμπιακού στη νίκη επί της Βέροιας και στις δηλώσεις του υπογράμμισε υπογράμμισε ότι είναι δύσκολο το πρωτάθλημα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙ ΕΙΠΕ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ