“Είναι αρχή, έχω θετική εικόνα, αλλά πρέπει να βελτιώσουμε πολλά”, είπε ο Λεονάρντο Ζαρντό μετά το ισόπαλο φιλικό παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Σπαρτάκ Μόσχας (1-1).”Το αποτέλεσμα δεν είναι σημαντικό. Κρατάμε κάποια στοιχεία από αυτό το φιλικό. Η Σπαρτάκ είναι πιο έτοιμη, αφού αρχίζει το πρωτάθλημά της την άλλη εβδομάδα κι όμως εμείς πήγαμε καλά. Είμαι ικανοποιημένος από την δουλειά που έχει γίνει. Πρέπει να διορθώσουμε τα πάντα, είμαστε στην αρχή της χρονιάς ακόμα. Στα τελευταία 20 λεπτά είχαμε δυσκολίες, αλλά είναι λογικό. Είχαμε και λίγους παίκτες και δεν μπορούσαμε να κάνουμε αλλαγές. Είναι θετική η εικόνα που κρατάω από τους παίκτες», σύνεχισε ο τεχνικός των “ερυθρολεύκων”.
Ικανοποιημένος ο Ζαρντίμ
"Είναι αρχή, έχω θετική εικόνα, αλλά πρέπει να βελτιώσουμε πολλά", είπε ο Λεονάρντο Ζαρντό μετά το ισόπαλο φιλικό παιχνίδι του Ολυμπιακού με τη Σπαρτάκ Μόσχας... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ