Η Ξάνθη πέρασε σαν… σίφουνας από το Αγρίνιο

Καταιγιστική η Ξάνθη μέσα στο Αγρίνιο, επικράτησε με 3-1 του Παναιτωλικού για την 10η αγωνιστική...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Καταιγιστική η Ξάνθη μέσα στο Αγρίνιο, επικράτησε με 3-1 του Παναιτωλικού για την 10η αγωνιστική της Super League και επέστρεψε στις νίκες μετά από τρία ματς. Οι Ακρίτες εξασφάλισαν τη νίκη από το πρώτο ημίχρονο, με δύο γκολ του Μπρίτο (3΄, 8΄) και ένα του Γέντρισεκ (36΄). Οι γηπεδούχοι μείωσαν στο 88′ με τον Μάζουρεκ.

Το ματς δεν επιδέχεται ιδιαίτερης κριτικής, καθώς πριν συμπληρωθεί το δεκάλεπτο, η Ξάνθη νικούσε ήδη 2-0 με δύο γκολ του Μπρίτο. Το πρώτο στο 3′ με πλασέ, μετά από γύρισμα του Λουσέρο και το δεύτερο στο 8′ με απευθείας εκτέλεση φάουλ.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.