Η Ξάνθη “έκλεψε” βαθμό στο Παγκρήτιο

Τη νίκη μέσα από τα χέρια του έχασε ο Εργοτέλης στο ματς με τη Ξάνθη στο Παγκρήτιο, στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα (2-2). Με δύο γκολ του Αναστασάκου προηγήθηκε 2-0... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Ξάνθη “έκλεψε” βαθμό στο Παγκρήτιο

Τη νίκη μέσα από τα χέρια του έχασε ο Εργοτέλης στο ματς με τη Ξάνθη στο Παγκρήτιο, στο πλαίσιο της 20ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος ΟΠΑΠ της Σούπερ Λίγκα (2-2). Με δύο γκολ του Αναστασάκου προηγήθηκε 2-0 (10′ και 17′), η Ξάνθη μείωσε στο 23′ με τον Σολάρι και ενώ όλα έδειχναν ότι η ομάδα της Κρήτης θα προσέθετε στο ενεργητικό της τους τρεις βαθμούς, ήρθε ο Γούτας στο τέταρτο λεπτό τον καθυστερήσεων να νικήσει στον αέρα την άμυνα των γηπεδούχων και με κεφαλιά να χαρίσει το βαθμό της ισοπαλίας στην ακριτική ομάδα.

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.