Η Σουμγκόνγκ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον Μαραθώνιο γυναικών – ΦΩΤΟ

Η Τζεμίμα Τζέλαγκατ Σουμγκόνγκ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον Μαραθώνιο των γυναικών, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Τζανέιρο... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Η Τζεμίμα Τζέλαγκατ Σουμγκόνγκ κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στον Μαραθώνιο των γυναικών, στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο ντε Τζανέιρο.

Η δρομέας από την Κένυα κάλυψε τα 42,195 χιλιόμετρα της διαδρομής σε 2 ώρες, 24 λεπτά και 4 δευτερόλεπτα και άφησε στην δεύτερη θέση την Γιουνίς Τζεπκιρούι Κίρουα από το Μπαχρέιν (2:24:13).

Την τριάδα του βάθρου συμπλήρωσε η Μάρε Ντίμπαμπα από την Αιθιοπία με χρόνο 2:24:30.

Διαβάστε επίσης:

Aποβλήθηκε αθλήτρια των Ολυμπιακών που ερωτοτροπούσε με συναθλητή της

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.