Η selfie για το 42ο και η σαμπάνια του Τσόρι – ΦΩΤΟ

Στα αποδυτήρια του γηπέδου Γεώργιος Καραϊσκάκης μεταφέρθηκαν οι πανηγυρισμοί των παιχτών του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 42ου πρωταθλήματος στην ιστορία του συλλόγου... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Στα αποδυτήρια του γηπέδου Γεώργιος Καραϊσκάκης μεταφέρθηκαν οι πανηγυρισμοί των παιχτών του Ολυμπιακού για την κατάκτηση του 42ου πρωταθλήματος στην ιστορία του συλλόγου. Οι «ερυθρόλευκοι» το γλέντησαν με μια selfie ενώ πρωταγωνιστής στα πανηγύρια ήταν ο Τσόρι Ντομίνγκεζ που μπουγέλωσε τους συμπαίχτες και τον προπονητή του με μια σαμπάνια, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που ανέβηκαν στην επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook.

Δείτε τις φωτογραφίες:

Διαβάστε επίσης:

Σούπερ Λίγκα: Το πανόραμα της 31ης αγωνιστικής

Ολυμπιακός – Λεβαδειακός 4-0 (ΤΕΛΙΚΟ)

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.