Η πανηγυρική selfie του Σπανούλη μετά την νίκη επί της Μπασκόνια – ΦΩΤΟ

Ο αρχηγός του Ολυμπιακού πρωταγωνίστησε στη νίκη επί της Μπασκόνια και θέλησε μετά να απολαύσει τη στιγμή...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Βασίλης Σπανούλης μετά τη νίκη του Ολυμπιακού στην Βιτόρια επί της Μπασκόνια (80-85) ανέβασε φωτογραφία από τα αποδυτήρια με όλους τους συμπαίκτες του.

Ο αρχηγός του Ολυμπιακού ήταν εκ των πρωταγωνιστών της αναμέτρησης και θέλησε μετά να απολαύσει τη στιγμή.

Στα αποδυτήρια μάζεψε τους συμπαίκτες του και έβγαλε αναμνηστική φωτογραφία την οποία και ανέβασε στο instagram.

Δείτε την φωτογραφία:

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.