Η ολυμπιονίκης με τη “χρυσή” καρδιά

Σε δημοπρασία ανακοίνωσε ότι βγάζει το μετάλλιό της η χάλκινη ολυμπιονίκης στην ιστιοπλοΐα, Σοφία Νοτσέτι Λεπάτσκα, προκειμένου να συγκεντρώσει χρήματα για την αποθεραπεία της 5χρονης... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Σε δημοπρασία ανακοίνωσε ότι βγάζει το μετάλλιό της η χάλκινη ολυμπιονίκης στην ιστιοπλοΐα, Σοφία Νοτσέτι Λεπάτσκα, προκειμένου να συγκεντρώσει χρήματα για την αποθεραπεία της 5χρονης φίλης και γειτόνισσάς της, στην πατρίδα της στην Πολωνία, της Ζούζια.  Η ολυμπιονίκης με τη “χρυσή” καρδιά, λίγο μετά τη σπουδαία της επιτυχία (κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατηγορία RSX) δήλωσε ότι θα υλοποιήσει την υπόσχεση που είχε δώσει λίγους μήνες πριν στη μικρή της φίλη, ότι θα προσπαθήσει να κερδίσει για να τη βοηθήσει να ξεπεράσει το πρόβλημά της.Η μικρή Ζούζια πάσχει από κυστική ίνωση.Δείτε το βίντεο όπως προβλήθηκε από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega:  

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.