Η Κατερίνα Στεφανίδη νίκησε με φετινό ρεκόρ στον τελικό του Diamond League

Η "χρυσή" Ολυμπιονίκης, παγκόσμια πρωταθλήτρια και πρωταθλήτρια Ευρώπης, έγινε η δεύτερη στην ιστορία της διοργάνωσης που θα έχει τρία σερί διαμάντια, καθώς το έχει κατακτήσει το 2016 και το 2017...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Τελικά το διαμάντι, το έπαθλο των μίτνγκ της σειράς “Diamond League”, είναι ελληνικό και θα πρέπει να χαραχθεί επάνω σε αυτό ένα όνομα. Αυτό της Κατερίνας Στεφανίδη.

Η “χρυσή” Ολυμπιονίκης, παγκόσμια πρωταθλήτρια και πρωταθλήτρια Ευρώπης, ύστερα από έναν καταπληκτικό αγώνα, νίκησε στο επί κοντώ στον τελικό της Ζυρίχης με 4.87μ. (φετινό ρεκόρ) και έγινε η δεύτερη στην ιστορία της διοργάνωσης που θα έχει τρία σερί διαμάντια, καθώς το έχει κατακτήσει το 2016 και το 2017. Δεύτερη στον αγώνα ήταν η Αμερικανίδα Σάντι Μόρις με 4.82μ., ενώ η Νικόλ Κυριακοπούλου, που είχε πάρει το διαμάντι το 2015, κατέλαβε την έκτη θέση με 4.57μ.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.