Γλέντι στα αποδυτήρια

Σαν μικρά παιδιά πανηγύρισαν οι παίκτες του Ολυμπιακού στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ τη νίκη επί του Παναθηναϊκού και την κατάκτηση του τίτλου.

Σαν μικρά παιδιά πανηγύρισαν οι παίκτες του Ολυμπιακού στα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ τη νίκη επί του Παναθηναϊκού. Το βίντεο είναι τραβηγμένο απο τον Κούλη Δουρέκα. Πηγή: gazzetta.gr