Αλλού είχαν λόγους να “γκρεμίσουν” τα τείχη για τους ολυμπιονίκες τους.
“Γκρέμισαν” τα τείχη
Φιέστες σε ανοικτά οχήματα, υποδοχή από πρωθυπουργούς και προέδρους, αυτόγραφα και χαμόγελα. Οχι στην Αθήνα... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
