F1: Το Grand Prix Βραζιλίας τα είχε όλα – Όσα έγιναν στον αγώνα

Το Grand Prix Βραζιλίας τα είχε όλα. Δράση, προσπεράσεις, εγκαταλείψεις, συγκρούσεις, επική μάχη μεταξύ του Σέρτζο Πέρεζ και του Φερνάντο Αλόνσο με νικητή τον Ισπανό, πάνω στη γραμμή τερματισμού για την τρίτη θέση. Από όλο αυτό τον χαμό ο Μαξ Φερστάπεν δεν κατάλαβε απολύτως τίποτα. Έκανε ακόμα μια νίκη τη 17η φετινή του, που αποτελεί ρεκόρ νικών σε μια σεζόν. Το προηγούμενο βέβαια, το είχε ο ίδιος.

F1 Bazil - winner race - Verstappen

Δράμα με το καλήμέρα!

Πριν καλά, καλά ξεκινήσει ο αγώνας, ο Σαρλ Λεκλέρ εγκατέλειψε στον προθερμαντικό γύρο. H Ferrari του, έβγαλε ζημιά στα υδραυλικά της, στέλνοντας τον Μονεγάσκο στις μπαριέρες ασφαλείας. “Δεν ξέρω τι έχω κάνει και είμαι τόσο άτυχος” ακούστηκε να λέει περίλυπος ο Λεκλέρ.

F1 Brazil Ferrari

Στην εκκίνηση είχαμε νέο δράμα. Ο Άλμπον με την Williams του, συγκρούστηκε με την Haas του Μάγκνουσεν, ενώ κτύπησε και η Haas του Χούλκενμπεργκ, καθώς και η McLaren του Πιάστρι. Τα συντρίμμια από τη σφοδρή σύγκρουση γέμισαν την πίστα, κάποια από αυτά έπεσαν στα μονοθέσια που ακολουθούσαν. Η κόκκινη σημαία βγήκε και ο αγώνας σταμάτησε. Άλμπον και Μάγκνουσεν εγκατέλειψαν.

Επανεκκίνηση στην κόψη του ξυραφιού

Στη δεύτερη εκκίνηση ο Νόρις πίεσε τον Φερστάπεν, όμως δεν κατάφερε να τον προσπεράσει.

“Στη δεύτερη εκκίνηση, ήμουν επιθετικός με όλα αυτά, που έγιναν στον αγώνα είμαι ευχαριστημένος με τη δεύτερη θέση”, είπε ο Νόρις στο τέλος του αγώνα. “Δεν θα μπορούσα να περάσω τον Μαξ. Όταν είχε αυτός κρύα ελαστικά ήμουν κοντά, όταν επανήλθαν τα ελαστικά του στη σωστή θερμοκρασία, έφυγε”.

Ο Νόρις στο τέλος του αγώνα ήταν και ο οδηγός της ημέρας.

driver of the day - f1 - brazil- lando norris

Πιο πίσω ένα τραίνο από μονοθέσια, όλα στη ζώνη DRS, ακολουθούσαν τους, Φερστάπεν, Νόρις και Αλόνσο που είχαν απομακρυνθεί. Οι Mercedes έδειχναν να κερδίζουν τη μάχη των κατασκευαστών, που έχουν για τη δεύτερη θέση με τη Ferrari, μιας και ο Κάρλος Σάινθ είχε μείνει μόνος του. Όμως, ο Ισπανός έκανε ένα σοφό αγώνα.

Κράτησε τη θέση του Γκασλί, έκανε οικονομία στα ελαστικά του και μετά το πιτ στοπ, όταν και άλλαξε σε μέση γόμα ροκάνισε τη διαφορά από τις δυο Mercedes, που προσπαθούσαν να λύσουν τις μεταξύ τους διαφορές και πέρασε με μαεστρία και τους δυο οδηγούς.

Στη συνέχεια ο Ράσελ κλήθηκε από την ομάδα του να μπει στα πιτ, όπου και εγκατέλειψε. Έτσι η Ferrari κατάφερε και πήρε περισσότερους βαθμούς από τη Mercedes, με την έκτη θέση του Σάινθ. Mάλιστα, ο Χάμιλτον δέχθηκε προσπέραση και από τον Γκασλί και έπεσε όγδοος. Ο Γάλλος έκανε πραγματικά εκπληκτικό αγώνα.

Μάχη, απαγορευτική για καρδιακούς

Την ομορφιά του, ο αγώνας την κράτησε για τους τελευταίους γύρους.

Ενώ ο Φερστάπεν ταξίδευε για την 52η νίκη του, με τον Νόρις ικανοποιημένο και άνετα δεύτερο, πιο πίσω ο Αλόνσο έδωσε εκπληκτικές μάχες για την τρίτη θέση με τον Σέρτζιο Πέρεζ. Ενώ, ο Μεξικάνος κατάφερε να τον περάσει, ο Ισπανός στον τελευταίο γύρο πήρε τη θέση του πίσω.

Ο Πέρεζ δεν το έβαλε κάτω και προσπάθησε στα τελευταία μέτρα να πάρει αυτός τη θέση για το βάθρο. Τελικά ο Αλόνσο κράτησε στην κυριολεξία στο νήμα τη τρίτη θέση. “Τριάντα γύρους είχα πίεση από τον Πέρεζ, κι όχι μόνο στο τέλος” είπε ο Αλόνσο μετά τον αγώνα. “Νόμιζα, ότι θα χάσω το βάθρο, φρέναρα πιο αργά στη στροφή ένα και σκέφτηκα θα επιτεθώ στην στροφή τέσσερα και έτσι έκανα. Ακόμα μαθαίνουμε το μονοθέσιο μας, Είναι πολύ πολύπλοκα τα φετινά μονοθέσια και είμαι ευχαριστημένος, που επιστρέψαμε στο βάθρο των νικητών”.

πηγή: theCars.gr

Τα ρομπότ της Tesla μπαίνουν στις εκθέσεις αυτοκινήτων

Μοιράσου το:

σχολίασε κι εσύ