«Έχουμε το καλύτερο δίδυμο»

Ο Ρος Μπρον, επικεφαλής της Mercedes, υποστηρίζει ότι διαθέτει το καλύτερο ζευγάρι οδηγών, στο φετινό πρωτάθλημα της Formula 1... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

«Έχουμε το καλύτερο δίδυμο»

Η μετακίνηση του Λιούις Χάμιλτον στη Mercedes έτσι κι αλλιώς έφερε τη γερμανική ομάδα πιο κοντά στο επίκεντρο της προσοχής. Με τις εμφανίσεις της στις χειμερινές δοκιμές και τις πρωτιές στη Βαρκελώνη όλος ο κόσμος της F1 αναρωτιέται πόσο καλή θα είναι η φετινή Mercedes.

Πέρα όμως από τις δυνατότητες του μονοθεσίου, ο Ρος Μπρον δείχνει μεγάλη εμπιστοσύνη στους οδηγούς του και πιστεύει ότι το δίδυμο των Νίκο Ρόζμπεργκ, ο οποίος διανύει την 4η χρονιά του στην ομάδα, με τον Χάμιλτον είναι αυτήν τη στιγμή το καλύτερο.

ΠΗΓΗ: msfree.gr 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.