Ο Αστέριος Γιακουμής μίλησε στον «Sport103.fm» και τόνισε ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι έτοιμος για τα παιχνίδια με τη Ραπίντ Βιέννης, που θα κρίνουν την παρουσία του στους ομίλους του Europa League.«Έχουμε ακόμα μία εβδομάδα να βελτιώσουμε πράγματα. Πιστεύω είμαστε έτοιμοι και θέλουμε πολύ να περάσουμε και να μπούμε στους ομίλους. Στο φιλικό με την Ξάνθη και στο πρώτο ημίχρονο με τη Μπνέι, μπορεί να μη παρουσιαστήκαμε όσο θα έπρεπε αλλά τώρα είμαι πιο έτοιμη. Ίσως είχαμε επαναπαυτεί στο 0-2 του πρώτου αγώνα. Τώρα δε μπορεί να συμβεί ξανά αυτό».Πηγή:Paok24.com
«Έτοιμος ο ΠΑΟΚ»
Ο Αστέριος Γιακουμής σε δηλώσεις του τόνισε ότι ο ΠΑΟΚ θα είναι έτοιμος για τα παιχνίδια με τη Ραπίντ Βιέννης... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ
Αθλητισμός
Google
Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google
Google
Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ