Επί ελληνικού εδάφους βρέθηκε η αποστολή της κωπηλασίας, που επέστρεψε την Δευτέρα (5/8) από το Παρίσι και τους Ολυμπιακούς Αγώνες 2024.
Πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε στην αίθουσα αφίξεων του «Ελ. Βενιζέλος» για να δουν από κοντά και να συγχαρούν τους Ολυμπιονίκες μας στο αγώνισμα της κωπηλασίας. Μιλένα Κοντού, Ζωή Φίτσιου, Αντώνης Παπακωνσταντίνου και Πέτρος Γκαϊδατζής είχαν την τιμητική τους, καθώς κατέκτησαν το χάλκινο μετάλλιο στις κατηγορίες τους.
Δείτε σχετικό βίντεο:
Με επευφημίες και ζητωκραυγές, περίμεναν τους αθλητές μας όχι μόνο απλοί πολίτες, και οι δικοί τους άνθρωποι, αλλά όλη η εθνική ομάδα κωπηλασίας, δείχνοντας ότι το… μέτωπο είναι ισχυρό, παρά τις εντάσεις των τελευταίων ημερών.