Ένσταση ο ΠΑΟΚ

Την έντονη αντίδραση του ΠΑΟΚ προκάλεσε η τελευταία φάση του ημιτελικού του κυπέλλου χάντμπολ...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Την έντονη αντίδραση του ΠΑΟΚ προκάλεσε η τελευταία φάση του ημιτελικού του κυπέλλου χάντμπολ με αντίπαλο τον Ολυμπιακό.

Οι άνθρωποι του δικεφάλου κατέθεσαν ένσταση μετά το τέλος του αγώνα. Οι Θεσσαλονικείς ζητούν πέναλτι και αποβολή στην απομάκρυνση της μπάλας από τον Σανίκη καθώς θεωρούν ότι παρεμπόδισε τη σέντρα μετά το γκολ του Μισαηλίδη που διαμόρφωσε το 22-21.

Οι διαιτητές και ο παρατηρητής του αγώνα θεώρησαν ότι ο παίκτης του Ολυμπιακού ήταν αρκετά μακριά από τη σέντρα και έληξαν τον αγώνα.

Η ένσταση του ΠΑΟΚ εξετάζεται αυτή την ώρα.

Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.