Δώνης στους παίκτες του Παναθηναϊκού: Πολύ περήφανος που είμαι προπονητής σας – ΒΙΝΤΕΟ

Μετά το τέλος της ρεβάνς του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μετά το τέλος της ρεβάνς του Παναθηναϊκού με τον ΠΑΣ Γιάννινα για τη φάση των «16» του Κυπέλλου Ελλάδος, ο Γιώργος Δώνης συνεχάρη τους ποδοσφαιριστές του και δήλωσε περήφανος γι’ αυτούς.

Συγκεκριμένα, ο Έλληνας τεχνικός τους είπε: «Σε άλλο ένα ματς έχω κλάψει σαν προπονητής, ήταν Champions League. Συγχαρητήρια. Όχι, γιατί απλώς είναι μία πρόκριση στους «8». Γιατί εγώ ξέρω την προσπάθεια που κάνουμε όλοι μας.

Δεν υποτιμώ κανέναν, αλλά οι ποδοσφαιριστές μας επί 1,5 χρόνο παλεύουν παρά πολύ για να φέρουν την ομάδα σιγά σιγά εκεί που της αρμόζει. Η χαρά μου είναι για αυτό που μας δώσατε σήμερα πιο πολύ για εσάς. Είμαι πολύ περήφανος που είμαι προπονητής σας».

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.