Δοκίμασαν τα πέναλτι οι Κοσταρικανοί

Προπόνηση στα πέναλτι έκαναν οι Κοσταρικανοί θέλοντας να είναι πανέτοιμοι για παν ενδεχόμενο... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Δοκίμασαν τα πέναλτι οι Κοσταρικανοί

Προπόνηση στα πέναλτι έκαναν οι Κοσταρικανοί θέλοντας να είναι πανέτοιμοι για παν ενδεχόμενο.

Ο Χόρχε Λουίς Πίντο μετά το τέλος του κανονικού προγράμματος έβαλε τους παίκτες του να χτυπήσουν πέναλτι, καλύπτοντας έτσι την περίπτωση που το παιχνίδι με την Εθνική μας ομάδα περάσει και από το ημίωρο της παράτασης. Το τελευταίο κομμάτι της προπόνησης αποκάλυψε σε δηλώσεις του ο αμυντικός της Ρόζενμποργκ, Κριστιάν Γκαμπόα:

«Τα παιχνίδια στη φάση των “16” είναι κλειστά και όλα μπορούν να συμβούν. Εμείς θέλουμε τη νίκη στα 90 λεπτά, αλλά πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι για παν ενδεχόμενο».

 

Πηγή: pamesports.gr

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.