Μπουρούσης: Είμαστε σε καλό δρόμο

«Η ομάδα είναι σε καλό δρόμο και βελτιώνεται μέρα με τη μέρα», διαπίστωσε ο Γιάννης Μπουρούσης μετά το τέλος του τουρνουά Ακρόπολις και των φιλικών αγώνων προετοιμασίας ενόψει του Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας... ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Μπουρούσης: Είμαστε σε καλό δρόμο

«Η ομάδα είναι σε καλό δρόμο και βελτιώνεται μέρα με τη μέρα», διαπίστωσε ο Γιάννης Μπουρούσης μετά το τέλος του τουρνουά Ακρόπολις και των φιλικών αγώνων προετοιμασίας ενόψει του Ευρωμπάσκετ της Σλοβενίας.

«Ολοκληρώσαμε τα φιλικά με μία καλή εμφάνιση», παρατήρησε ο σέντερ της Ρεάλ Μαδρίτης και της «επίσημης αγαπημένης» και παραδέχθηκε ότι στόχος στην Σλοβενία είναι η κατάκτηση ενός μεταλλίου: «Η ομάδα είναι σε καλό δρόμο και βελτιώνεται μέρα με τη μέρα. Δεν κρύβουμε πως στόχος μας είναι το μετάλλιο. Όμως θα χρειαστεί πολλή δουλειά και συγκέντρωση. Το ότι κατακτήσαμε αυτό το τουρνουά δεν έχει σημασία. Το θέμα είναι να παρουσιαστούμε όπως πρέπει από τις 4 Σεπτεμβρίου, στα επίσημα παιχνίδια».

ΠΗΓΗ: pamesports.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.