Μπλατ: Δεν ήταν… όμορφο, αλλά κερδίσαμε

«Ήταν μία μάχη. Και οι δύο ομάδες πάλεψαν για το ματς. Παλεύουμε. Δεν ήταν όμορφα αλλά πρέπει να βρίσκουμε τρόπους να κερδίζουμε», ανέφερε ο τεχνικός του Ολυμπιακού...

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

Ο Ντέιβιντ Μπλατ σχολίασε το «διπλό» του Ολυμπιακού στο Μόναχο και στάθηκε στη μεγάλη σημασία της νίκης των «ερυθρόλευκων» στην 8η αγωνιστική της Regular Season της Euroleague.«Ήταν μία μάχη. Και οι δύο ομάδες πάλεψαν για το ματς. Παλεύουμε. Δεν ήταν όμορφα αλλά πρέπει να βρίσκουμε τρόπους να κερδίζουμε», ανέφερε αρχικά ο τεχνικός του Ολυμπιακού, προτού προσθέσει:

«Πολλοί παίκτες έκαναν καλή δουλειά. Είμαστε ευχαριστημένοι. Πολλά παιχνίδια μπορούν να σε οδηγήσουν μπροστά και άλλα μπορούν να σε φέρουν πίσω. Είχαμε κάποιες ήττες στο όριο, αλλά κερδίσαμε σε αυτό το ματς».Πηγή: filathlos.gr

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.