BINTEO-Διαμαντίδης: Και του χρόνου εδώ. Που να πάω;

Είδηση έβγαλε ο Δημήτρης Διαμαντίδης με δηλώσεις του μετά από την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό... ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ

Google Προσθέστε το ENIKOS ως προτιμώμενη πηγή στη Google

BINTEO– Διαμαντίδης: Και του χρόνου εδώ. Που να πάω;

Είδηση έβγαλε ο Δημήτρης Διαμαντίδης με δηλώσεις του στην κάμερα της ΝΕΡΙΤ μετά από την κατάκτηση του πρωταθλήματος με τον Παναθηναϊκό.

«Η γεύση είναι φυσικά ευχάριστη. Η χρονιά είχε τα πάνω της και τα κάτω της. Σε μια ομάδα δεν μπορείς να είσαι πάντα στο πικ. Είχαμε προβλήματα. Να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους. Στους συμπαίκτες μου, το τεχνικό επιτελείο και τους οπαδούς. Τελείωσε μια δύσκολη χρονιά, όλα πήγαν καλά και είμαστε χαρούμενοι. Ο Ολυμπιακός είναι μία από τις καλύτερες ομάδες στην Ευρώπη με χαρακτήρα και ποιότητα. Έχουμε απεριόριστο σεβασμό στον αντίπαλο. Η σειρά πήγε λίγο περίεργα. Χάσαμε στην έδρα μας, κάναμε το break και όλα πήγαν καλά. Και του χρόνου εδώ θα είμαι. Που να πάω; Ο Παναθηναϊκός είναι η οικογένειά μου».

 

Δείτε το βίντεο από τη ΝΕΡΙΤ

 

 

Google Προσθέστε το ENIKOS στην Google
Ακολουθήστε το ENIKOS στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.